

VIRUS SW 121 JE PRE VÁS Pretože hľadate ...

Pokroková technológia
Najpokrokovejšie a najdostupnejšie 2-miestne EASA typovo certifikované lietadlo v LSA kategórii. Ideálny pre pilotný výcvik ako aj na súkromné účely ako cestovné lietadlo .

Certifikované pre NIGHT VFR
Pohodlný interiér s dvojitým glas cocpitom, autopilotom, schválené pre Night VFR, úmyselné vývrtky, vlekanie klzákov a banerov.

výkon
Robustný výkon a výborné praktické skúsenosti – toto je oficiálny tréner indického letectva, námorníctva a NCC.
VIRUS SW 121:
VIRUS SW 121 je najmodernejšie lietadlo vo svojej kategórii.
Je to výsledok viac ako 20 rokov skúseností s navrhovaním ekonomicky efektívnych motorových lietadiel, ktoré sa riadia filozofiou klzáku. Tvary lietadiel sú tak čisté, že umožňujú lietať s najmenším výkonom a hlukom, ako aj s najnižšou spotrebou paliva, pričom udržiavajú výkon na rovnakej alebo dokonca lepšej úrovni. Virus SW 121, ktorý bol schválený pre úmyselné vývrtky a Night VFR, má vo svojej kategórii najlepšie letové vlastnosti.
Štrukturálna dokonalosť je výsledkom nahromadených poznatkov získaných pri výrobe 1300 lietadiel tej istej rodiny výrobkov. Virus SW 121, ktorý je certifikovaný a používaný v najtvrdších podmienkach na celom svete, spĺňa očakávania najnáročnejších zákazníkov vrátane indického ministerstva obrany, ktoré objednalo takmer 200 lietadiel Pipistrel ako oficiálneho základného trénera indických leteckých síl, námorníctva a národného kadeta. Corps.
Letové charakteristiky vírusu SW 121 sú svedectvom o lietadle s jednoduchými, extrémne účinnými a ekologickými vlastnosťami, ale zároveň dosahujú vynikajúci výkon, ktorý uspokojí aj tých najnáročnejších pilotov. Vďaka svojim výhodám, vynikajúcim vlastnostiam, nízkym prevádzkovým nákladom a cenovej dostupnosti je to najlepšia voľba na trhu ako pokročilý tréner pre výcvikové organizácie.
SW 121 ponúka najlepšie vybavenie v tejto kategórii, vrátane:
- dvojitý sklenený kokpit
- plnohodnotný autopilot
- vysokorýchlostný a najdlhší dolet v kategórii
- balistický záchranný systém umiestnený na draku lietadla
- certifikovaný motor schopný pracovať na automobilové pohonné hmoty
- certifikovaná hydraulická vrtuľa s konštantnou rýchlosťou
- schválené pre úmyselné vývrtky
- schválené pre VFR v noci
- aerodynamické brzdy na rýchly zostup
- vlekanie klzákov
Kľúčové vlastnosti SW 121:
Rýchly a ekonomický výkon:
- Je to najrýchlejšie, najuniverzálnejšie a najúspornejšie lietadlo kategórie CS-LSA. Jeho rýchlostný výkon umožňuje lietať pri rýchlostiach IFR v / blízko zložitých vzdušných priestorov a postupov, takže ho možno použiť na súkromné použitie a výcvik aj na rušných letiskách s dopravnými lietadlami bez toho, aby sa spomalila iná prevádzka.
Typové osvedčenie EASA:
- Je to prvé a jediné lietadlo s typovou certifikáciou EASA (bez obmedzenia, kategória „normálne“) kategórie CS-LSA pre nočné lety VFR, úmyselné vývrtky a vlekanie klzákov, jediné s autopilotom, duálne redundantné jednotky ADAHRS a aerodinamické brzdy. Môže byť použitý pre komerčné operácie a je to ideálne riešenie pre výcvik PPL.
3D tlačené časti:
- Je to prvé malé lietadlo v histórii, ktoré bolo typovo certifikované pomocou 3D tlačených častí. Virus SW 121 umožňuje leteckým školám nahradiť ich viacpilotný systém, v ktorom musia používať najmenej jedno lietadlo pre základný výcvik a druhé pre pokročilý výcvik, iba pre jedno lietadlo. Kombináciou schopnosti obvykle získanej s niekoľkými lietadlami do jedného môžu drasticky znížiť nákupnú cenu a počiatočné náklady na výcvikovú flotilu.
Viacúčelové vzdelávacie účely:
- Môže sa použiť na rôzne účely učenia: ako veľmi jednoduchý počiatočný tréner na začiatku procesu, kým sa pokročilejšie systémy – napríklad vrtuľa s konštantnou rýchlosťou, záporné klapky, vzduchové brzdy a autopilot – nerozhodnú o zaradení. Inštruktor môže pomaly zvyšovať obtiažnosť predmetov v neskorších fázach výcviku postupným pridávaním nových systémov a možností, pre ktoré je lietadlo certifikované (úmyselné vývrtky, dlhšie trasy a používanie autopilota, aj v noci vďaka schváleniu pre nočné VFR atď.).
„Traťové školenie IFR“
- Virus SW 121 je vybavený najmodernejšou navigačnou a komunikačnou technikou: ako taký sa dá čiastočne použiť aj na výcvik na trati IFR v niekoľkých krajinách. Vďaka tomu je vírus SW 121 jediným dvojmiestnym lietadlom v trh, ktorý umožňuje výcvik od najjednoduchších začiatkov po ťažkosti dvojmotorových lietadiel na získanie vyšších preukazov spôsobilosti pilotov.
Vlečenie klzáku:
- Je tiež certifikovaný na vlečenie klzáku, čo ho robí ešte užitočnejším v prípadoch, keď je ešte dôležitejšie, aby sa plne využili letové hodiny lietadla.
MODEL | VIRUS SW 100 EASA LSA |
---|---|
ENGINE ROTAX | Rotax EASA certified engine 912S3 100 hp, |
max power(with 2 carb.) | 100 Hp, 73,5 kW take off power |
PROPELLER | 2 blade Hydraulic CS MTV-33-1-A/170-200 EASA certified |
SIZES | |
length | 6.45 m, 26.5 ft. |
span | 10.70 m, 21.15 ft. |
height | 2.06 m, 6.75 ft. |
wing area | 9.51 m², 102.4 ft² |
wing span | 10.71 m, 35.10 ft. |
mean wing chord | 0.898 m, 2.95 ft. |
horizontal tail area | 1.02 m², 10.9 ft² |
span | 2.18 m, 7.15 ft. |
vertical tail area | 1.24 m², 13.3 ft² |
height | 1.19 m, 3.90 ft. |
aspect ratio | 11,3 |
positive flaps | 0°, +9°, +20°; marked (0), (+1), (+2) respectively |
negative flaps | 5-° marked as (-) |
center of gravity | 25% – 33% MAC |
WEIGHTS | |
Design empty weight | 349 kg, 768 lb |
max take off weight (MTOW) | 600 kg, 1323 lb |
Design useful load | 251 kg, 522 lbs |
max baggage weight | 25 kg, 55 lb |
fuel tanks capacity | 2 x 50 l |
useful fuel | 2 x 49 l |
PERFORMANCES | |
Vne – Never Exceeded Speed | 163 KTAS |
Vno – Max Structural Cruising Speed except in smooth air | 120 KIAS |
Va- Max Operating Maneuvering Speed | 100 KIAS |
Vfe- Max Flap Extended Speed | 81 KIAS |
Vae- Max Airbrakes Extended Speed | 100 KIAS |
stall without flaps | 50 KCAS |
Towing limitations | glider up to 600 kg (to meet 500 m total take off distance (over 15 m obstacle) |
best climb speed | 78 KIAS |
max climb rate | 1050 ft./min |
take off distance at SL | 160 m |
take off distance over 15 m obstacle at SL | 320 m |
Maximum take-off altitude | 10,000 ft. MSL |
Maximum operating altitude | 16,000 ft. MSL |
Permitted fuel | AVGAS, MOGAS or car fuel (min RON 95; EN228 Premium or Premium plus with max. 10% Ethanol) |
fuel consumption at 2000 ft. 75% PWR cruise speed | 18,4 l/h |
endurance @4000 ft., 65 % power) | 5h 33 min (+30 min reserve) |
range distance (+ 30 min reserve, @4000 ft., 65 % power) | 1189 km / 642 nm |
Noise level (ICAO Annex 16, Chapter 10) | 70 dB(A) (measured) |
Flight Load Factor Limits | 4.0 g+, 2.0 g- |
Doplníme
EASA
Type certificate EASA.A.573 Virus SW 121
Sw121-cert
TC Data Sheet – Noise EASA.A.573 Is.1.0
TC Data Sheet – EASA.A.573 CS-LSA – Virus SW 121 – is.1.0
Intentional Spins Major Change Approval Nr. 10060479
POGOJI ODOBRITVE IN OBSEG DELA PROIZVODNE ORGANIZACIJE 21G (SI. 21G.0002)
Night VFR Major Change Approval Nr. 10063230
Rakúsko
Cetificate of Registration Austria SW121
Francúzsko
SW121 CERTIFICATE OF AIRWORTHINESS France
Nemecko
Maďarsko
SW121 CERTIFICATE OF AIRCRAFT REGISTRATION
Irán
CERTIFICATE IRAN_2017-10-29_14-17-17
Mexiko
Mexico DGAC Type validation certificate SW 121
Holandsko
Poľsko
Poland SW 121 Airworthiness Review Certificate
Uruguaj